اسمعو الصوت روعة عجبني اوووي : Fayrouz Arkan – Ta3bak Awi / فيروز اركان – تعباك قوى

8 أكتوبر

عباك اوى ومعذباك بقولك ايه شوفلك ملاك من دنيا تانية وحبها يعنى انت على امرك مغلوب؟؟ طب ما انت برضه فيك عيوووب ولو تحب..اعدها انا بس بكبر عقلى ﻷنى بحب بجد واللى بيحب حد تملى بيشوفه احسن حد ومادام متضايق منى يبقى نفارق بعض وانت تشوفلك حد تحبه ويكون مش م الارض دا كله شايله وكاتمه فيك؟؟ دا انا جاية بخسارة عليك بصراحة مش مصدقة انا اقولك الحل الوحيد انا اتولدلك من جديد وانت ابقى شكلنى بقى

تعباك اوى ومعذباك
بقولك ايه شوفلك ملاك
من دنيا تانية وحبها
يعنى انت على امرك مغلوب؟؟
طب ما انت برضه فيك عيوووب
ولو تحب..اعدها
انا بس بكبر عقلى ﻷنى بحب بجد
واللى بيحب حد تملى بيشوفه احسن حد
ومادام متضايق منى يبقى نفارق بعض
وانت تشوفلك حد تحبه ويكون مش م الارض
دا كله شايله وكاتمه فيك؟؟ دا انا جاية بخسارة عليك
بصراحة مش مصدقة انا اقولك الحل الوحيد
انا اتولدلك من جديد
وانت ابقى شكلنى بقى

و دي مجموعة حلوة لها :


————————————————–

————————————————-

————————————————-

—————————————————–

💕 أجمل القلوب من أحبت الخير لغيرها مثلما أحبته لنفسهـا♥ اميرة الزهور بتول 💕

