♥☼♥ انا متصالحة مع الدنيا ♥☼♥

7 أكتوبر

A-Walk-with-my-Friend

انا متصالحة مع الدنيا…ايووووووون زى ماقريتم كده بالظبط
غريبة؟
مع انى شيفاها عادى..جايز التعبير هو اللى غريب..متصالحة 
اصل الحكاية ماينفعش تتسمى حب..او هو حب بس مش حب اوى يعنى..
ابسطهالكم..
انا بحب حاجات فى الدنيا ..بس مش بحب الدنيا نفسها
يعنى مثلا بحب اغنى بصوت عالى..بحب اضحك بصوت عالى..بحب اتفرج على افلام اجنبى.. و الافلام العربية القديمة .. بحب تورتة  الشيكولاتة و الجمبري اكلة نيي ههههه مزاج برضووو  دماغ

انا بحب مدونتي و اهلي و اصدقائي لكن بكرة الخيانة و الغدر و الكذب و لواني ساعات بلجاء للكذب بس الابيض ههههه لكن انا كده ههههه و بردة متصالحة مع نفسي

بحب اسمع قرأن مش لانه واجب و بس 

انا بحب اسمعه علشانه هو بيريح قلبي و شفاعة لية يوم الموقف العظيم وياسلام بقى لو بصوت الشيخ ماهر المعيقلي مزاج

بحب اسمع اليسا و حماقي وجنات وجسار و بكرة اسمع الا مش علي مزاجي ههههه بحب اقرا..وبعرف اقرا اللى بحبه وشايفه ان دى موهبة على فكرة
حاجات كتيرة بحبها فى الدنيا

..بس مش بحب الدنيا نفسها..مش مرتبطة بيها يعنى ومافيش حاجة لحد النهاردة مخليانى ماسكة فيها..ممكن اسيبها عادى.. بس المهم اسيبها وانا عاملة حاجة حلوة ل اخرتي و ديني 

وعلي فكرة مش 
مش يأس على فكرة بس هو احساسى كده..عارفين شبه ايه ..اتنين مش طايقين بعض بس مضطرين يتعاملوا مع بعض بس كل واحد منهم جواه اللى جواة
بس انا بقى طلعت احسن منها ولقيت فيها حاجات تتحب..مش عارفة بالنسبة ليها بقى….هى حرة

بس اعرفي يا دنيا اني متصالحة معاكي برغم اني زعلانة منك  بتولة

img_1374626256_590

 تحياتي بقلم بتول 

رد واحد to “♥☼♥ انا متصالحة مع الدنيا ♥☼♥”

  1. نهر الحب 8 أكتوبر,2015 في 17:58 #

    جميله جدا ….. لابد ان يكون الانسلن متصالح مع نفسه اولا ويحب وتحيب يعمل ما يحلو له ما يحب ان يقعله دون ايذاء لحد ما من اصحابه او هله او جيرانه الحياه جميله والمصالحه فيها اجمل .. ربنا يسعد قلبك ورحوك الجميله ايتها الرقيقه … اميرة الزهور بتول

💕 أجمل القلوب من أحبت الخير لغيرها مثلما أحبته لنفسهـا♥ اميرة الزهور بتول 💕

