(@_@) ميـــــن عــــــاوز (@_@) اكيد هو🙌 عينه فيها

23 يوليو

مين عاوز

مممممممممممم يلا بقي ماهي بايظة بايظة يومين مستشفي

وبرجع تاني هههههههههههههه بتول 

3 تعليقات to “(@_@) ميـــــن عــــــاوز (@_@) اكيد هو🙌 عينه فيها”

  1. aslamlove 24 يوليو,2015 في 19:23 #

    بعد الشر عليكى احنا مش عايزينك تضرى نفسك لاسمح الله انتى بس هاتيهم وشوفينا واحنا بنالكلهم قدامك وانتى بتحبى لينا الخير فاكيد حتحسى انك كانك بتاكلى زينا بالظبط هههههههههههههههههه انا عايز اخر صوررررة ااااااااااة فراولة وتوت يامفترية هههههههههههههه مش قااااااااادر اقاوووم امممممممممممممممم همممم ياجمل هههههههههههههه يلا بينا على مونجينى من الاخر حتشوفى اكتر من كدة كمان دة مش بعيد مانطلعش انا وانتى من المحل ههههههههههههه

    • انا جيت هههههههههههههه شوف يا اسلام هو صحيح انا بحبك واختك الا بتمني ليك الصحة ههههه و بحب ليك الخير و بتمني ليك السعادة بس وحياة عم سعيد مش لدرجة اسيب التورتة و الايس كريم ليك واتفرج ههههههههههه بص …. فيها يا اخفيها اةةةة مش هو افتري وخلاص وال بحب الخير ال هههههه و يلا بينا بس اسمع انا بهدلت الدنيا النهاردة عملت العمايل واكلت كل حاجة ههههههههه و لعلمك هبلغ الاسعاف علشان يقف جنب الفيلا و يعمل حسابة الله يسامحك يلا في بالي هههههه بس متخفش قمت بالواجب و زيادة وحياتك ههههههه اخبار الترابيس اية ههههههه 😜

  2. aslamlove 25 يوليو,2015 في 23:47 #

    انا عملت حاجة جديدة خالص امبارح عملت اخلاء للمنطقة علشان لو حدث اى احتكاك مايتعطلش المرور ويحصل ازمة والناس تسمع اللى حيحصل فى لحظة التصادم لاقدر الله ههههههههههههه وانا عارف انك عملتى الوااااااااااجب وزيادة انتظرينى المرة القادمة قادم قادم هذا اليوم لامفر منة ههههههههههههههه تحياتى

💕 أجمل القلوب من أحبت الخير لغيرها مثلما أحبته لنفسهـا♥ اميرة الزهور بتول 💕

