اغنيه انا عاشق انا عاشقة احمد سعد ونهال نبيل رووووعة

15 يونيو

انا عاشقة وانت عاشق

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

انا عاشق انا عاشقة 

علي كلا انا عاشق
ومين سمعك انا عاشقة
كان قلبي أنا البادئ
مدام بنحب مش فارقة

وايه يعني لو العاشق في دنيتنا يزيدو اتنين
وايه يعني لو الدنيا دي تسعدنا ولو ساعتين
نخدهم من الحياة سرقة
أنا عاشق وانا عاشقة

عينيك الحلوة شاغلني
لواحدك بس في النيني
تعالي في حضني يا عمري
تعالي يا روحي طمني

مع حب الحياة هنعيش

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

💕 أجمل القلوب من أحبت الخير لغيرها مثلما أحبته لنفسهـا♥ اميرة الزهور بتول 💕

